Indonesia - Reisverslagen van Leonie Rokebrand - WaarBenJij.nu Indonesia - Reisverslagen van Leonie Rokebrand - WaarBenJij.nu
Indonesia

Deze reis staat in teken van mijn stage van mijn opleiding docent theater. De reis gaat naar het eiland Sulawesi van Indonesië, waar ik in de steden Tondano en Amurang theater les zal geven aan een grote hoeveelheid kinderen en jongeren. Op deze blog site zal ik jullie vervelen met mijn nodige hersenspinsels en idiote momenten. ook zal ik een poging doen om de meest irritante vlogger in mij naar boven te halen. Todo verzoeken mogen ingediend worden. Wie weet zijn jouw ideeën en mijn vlog skills helemaal het einde.

Mijn reis start op 22 januari om 10:30.

Jooee X

Recente Reisverslagen:

16 April 2015

Dag Indonesië!

12 Maart 2015

Selamat Pagi

05 Februari 2015

De eerste weken aan de andere kant van de wereld.
Leonie

Actief sinds 18 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4128

Voorgaande reizen:

18 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

22 Januari 2015 - 19 April 2015

Indonesia

Landen bezocht: